واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان کاشانی
۱۴۰۳/۲/۹
1401/10/09
جلسه شورای پژوهشی

با نام و یاد خداوند متعال نود و یکمین جلسه شورای پژوهشی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی مورخ 05/10/1401راس ساعت 8:00 صبح با حضور محترم معاون پژوهشی، اعضای شورای پژوهشی، اساتید راهنما و دانشجویان در محل سالن جلسات معاونت آموزشی پژوهشی مرکز کاشانی تشکیل گردید و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

1-پروپوزال پایان نامه خانم مریم بویری دانشجوی پزشکی با عنوان " بررسی ارتباط بین الگوی خواب و عادات تغذیه ای و شاخص PDI با بیماری فشار خون در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از داده های کوهورت" با راهنمایی آقای دکتر سعید مردانی با حضور دانشجو و استاد راهنما در جلسه شورای پژوهشی مطرح گردید و منوط به انجام اصلاحات ذیل به تصویب رسید . داوران طرح جناب آقای دکتر علی مومنی و خانم دکتر لیلا محمودنیا می‌باشند و خانم دکتر محمودنیا به عنوان ناظر طرح انتخاب شدند.

ü تعداد حجم نمونه با نظر مشاور آماری افزایش یابد و یا به صورت سرشماری انتخاب شود.

ü تعریف کلید واژه های مطالعه بر اساس دیکشنری کوهورت تغییر یابد.

ü معیار های خروج دقیق تر بیان شود.

2-پروپوزال پایان نامه آقای سپهر وکیلی نیا دانشجوی پزشکی با عنوان " بررسی سطح ویتامین دی در بیماران دچار شکستگی استخوان و ارتباط آن با شدت تروما به روش ASCOT در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد در سال 1401 " با راهنمایی آقای عبدالرحیم صانعی با حضور دانشجو و استاد راهنما در جلسه شورای پژوهشی مطرح گردید و منوط به انجام اصلاحات ذیل به تصویب رسید . داوران طرح جناب آقای دکتر علی مختاری و جناب آقای دکتر محسن درخشان می‌باشند و آقای دکتر علی مختاری به عنوان ناظر طرح انتخاب شدند.

ü در تعریف متغیر ها شدت تروما تعریف گردد.

ü متغیر پوکی استخوان از متغیر ها حذف شود.

ü روش اجرای مطالعه باید به صورت مورد شاهدی باشد.

ü پیشنهاد می شود در عنوان مطالعه متغییر های low و high انرژی آورده شود.

3-پروپوزال طرح تحقیقاتی آقای دکتر رسول رحیمی با عنوان " بررسی دانش و نگرش نسبت به عمل پیوند بافت بیگانه و مسائل اخلاقی آن در دانشجویان علوم پزشکی ایران در سال 1401-1402 : یک مطالعه روایی، پایایی و مقطعی" با حضور مجری مطرح گردید و منوط به انجام اصلاحات ذیل به تصویب رسید . داوران طرح جناب آقای دکتر عبدالله محمدیان و خانم دکتر فروزان گنجی می‌باشند و خانم دکتر محمودنیا می‌باشند و جناب آقای دکتر عبدالله محمدیان به عنوان ناظر طرح انتخاب شدند.

ü واژه " بافت بیگانه" در عنوان فارسی اصلاح شود

ü تعداد نمونه گیران از مطالعه حذف گردد.

ü ضرورت اجرای طرح به صورت دقیق تر نگارش شود.

ü عدد آلفای کرونباخ اصلاح شود.

ü پیشنهاد می شود مشاور آماری به طرح اضافه گردد و حجم نمونه با نظر ایشان تعیین شود.

ü ویژگی اشخاص تعیین کننده روایی و پایایی پرسشنامه در روش کار مطالعه ذکر گردد.

4- درخواست خانم فرنوش همتیان دانشجوی پزشکی مبنی بر تغییر استاد مشاور در پروپوزال پایان نامه ایشان با موضوع "بررسی پیامد احیای قلبی تنفسی و عوامل موثر بر آن در بیماران مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های آموزشی‌درمانی شهرکرد از اسفندماه 1398 لغایت اسفند¬ماه 1400" در جلسه مطرح و تصویب گردید.

ü مصوب شد جناب آقای دکتر محمدرضا خسروی جایگزین مرحوم دکتر رضوان نورمند به عنوان استاد مشاور گردند.

حاضرین در جلسه : آقای دکتر رحیمی، آقای دکتر مختاری، آقای دکتر عالی، آقای دکتر افضلی، آقای دکتر صانعی، آقای دکتر مدینه ، آقای دکتر مجید جعفری, آقای دکتر محسنی، آقای دکتر امانی، خانم دکتر معزی،

تعداد بازدید:
77
نویسنده:
منبع:
آدرس : شهركرد ،خيابان پرستار، بيمارستان آيت الله كاشاني
كدپستي : 8816758915      تلفن :32228485-038
دور نگار : 32228485 -038
kashanipajoohesh@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/02/09
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal